Układ graficzny GeForce RTX 2070 to minimum dla ray tracingu

okładka

Serwis PCGamesN przeprowadził wywiad z Tomem Petersenem z Nvidii na temat techniki śledzenia promieni. Okazuje się, że tylko najmocniejsze karty z rodziny RTX 20 będą odpowiednie.

Jak stwierdził Tom Petersen minimalna liczba promieni zapewniająca odpowiednią jakość z korzystania z ray tracingu w grach to 5 miliardów. Jak wiemy układy Pascal są za słabe dla ray tracingu - nawet najmocniejsze karty osiągnęły zaledwie 1 miliard takich promieni.

Karty graficzne: Nvidia GeForce RTX 2070 bez złącza NVLink i obsługi SLI Karty graficzne: Nvidia GeForce RTX 2070 bez złącza NVLink i obsługi SLI

Wiemy teraz, że wartość 5 miliardów  promieni przekroczą dopiero karty graficzne GeForce RTX 2070  - będzie to 6 miliardów promieni na sekundę..

R E K L A M A

Nowina ta nie jest zaskakująca, ale nie jest też nieważna, bowiem jeśli interesują nas wszystkie graficzne wodotryski Nvidii to na układy GeForce RTX 2060 i 2050 nie ma co czekać.

Ponadto warto zauważyć, że układy z GeForce RTX 2070 mogą również okazać się za słabe, jeśli myślimy o graniu w gry w rozdzielczości 4K z włączoną techniką RTX

 

Udostępnij
Źródło: PCGamesN

Wstecz

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.
Dalsze informacje Ok