Nvidia obiecuje poprawę działania techniki DLSS

0

Nvidia obiecuje poprawę działania techniki DLSS, a także zapewnia, że kolejne tytuły obsługujące dwa główne walory kart graficznych RTX są już w drodze.

Z kolei jak wiadomo supersampling DLSS nie jest teoretycznie idealne, bowiem choć technika ta przynosi wzrost liczby generowanych klatek, to jednak skutkuje też spadkiem ostrości obrazu. Chwilowo jednak, bowiem jak zapewnia Nvidia, jest to tylko kwestią czasu.

Jak wiadomo gry prezentujące szczegółową i piękną grafikę, jak np. najnowsza gra Metro Exodus, wymagają całkiem dużej mocy obliczeniowej. Ucieszyć jednak może wszystkich posiadaczy gier obsługujących DLSS, że Nvidia nie odpuszcza w powyższym temacie i zamierza wprowadzać potrzebne poprawki, a także przewiduje dalszą współpracę z twórcami gier.

R E K L A M A

Przypomnijmy, że Nvidia już jakiś czas temu przygotowała listę gier z planowaną obsługą ray tracingu oraz DLSS. Na chwilę obecną trzeba przyznać, że choć nie jest ona wybitnie długa, to jednak się powiększa…

Co na to wszystko AMD, producent układów Radeon? Niestety, na razie producent ten nie posiada tak zaawansowanych układów, ale na szczęście nie jest powiedziane, że nie nic nie robi w tej sprawie. Więcej możecie poczytać tutaj: AMD też pracuje nad Ray-tracingiem oraz nad techniką DirectML.

Polecane produkty

Dodaj komentarz