Gravel ukaże się z początkiem 2018 roku i na silniku Unreal Engine [Wideo]

0
 

Gravel to gra – symulator – off-roadowych wyścigów. Za jej powstanie odpowiada studio Milestone – znane m.in. z gier MotoGP czy serii WRC.

Tytuł miał zadebiutować latem, lecz termin ten przesunięto na początek 2018 roku. Jak czytamy:

“Dziś zabierzemy wam pięć minut, by pokazać niesamowite lokacje, jakie nasi artyści przygotowują, wykorzystując Unreal Engine. Chcemy wam opowiedzieć także o warstwie audio i pokazać, jak niebo i oświetlenie zmieniają świat. […]. Zapraszamy do obejrzenia pierwszego Dev Diary. Koniecznie dołączcie do nas w off-roadowych wyścigach na początku 2018 roku. W nadchodzących miesiącach ujawnimy kolejne informacje!”

Projektanci podkreślają, że przesiadka na Unreal Engine pozwoliła opracować na nowo wiele innych aspektów gry. Zespół intensywnie pracował i udoskonalał produkcję.

R E K L A M A

Na wideo można podziwiać jak wygląda odtwarzanie terenu za pomocą satelity i formowanie cyfrowej wersji świata. Auta mają zachowywać się realistycznie i zmieniać je w zależności od podłoża na którym się znajdą.

Przed obejrzeniem nowego materiału wideo przypominamy platformę docelową gry Gravel – gra ukaże się na PC i na konsolach Xbox One, PS4

Zwiastun

materiał filmowy w rozdzielczości Full HD

Polecane produkty

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o