Epic Games zakupuje firmę Cloudgine - rozwiązania chmurowe dla Unreal Engine

okładka

Epic Games poinformowało o przejęciu firmy Cloudgine, zajmującej się tworzeniem rozwiązań chmurowych i technik online dla gier...

Twórcy silnika Unreal Engine 4 będą mogli od teraz rozbudować jego funkcje w taki sposób, aby możliwe było np. przeniesienie części obliczeń z platformy gracza na wydajne serwery.

R E K L A M A

Posunięcie Epic Games wydaje się więc mocno uzasadnione, zwłaszcza, że dzięki Cloudgine możliwe jest też dotarcie ze swoimi produktami do szerszej grupy odbiorców, posiadających słabszy sprzęt.

Epic Games z pewnością będzie też udzielać licencji na wykorzystanie obliczeń w chmurze swoim klientom korzystającym z Unreal Engine 4.

 

Udostępnij
Źródło: PCLab.pl

Wstecz

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.
Dalsze informacje Ok Odmawiać