Battlefield V bez obsługi multi GPU oraz z przyciętymi efektami od ray tracingu

okładka

Jak informuje serwis Tom’s Hardware ray tracing w finalnej wersji gry będzie się różnił od tego co twórcy zaprezentowali na pokazie Nvidii, bowiem efekty zostaną nieco przycięte, by zapewnić odpowiednią wydajność.

W rozmowie z zagranicznym serwisem Christian Holmquist, pracujący dla DICE jako dyrektor technologiczny poinformował, że przycięcia są niezbędne także z powodu wyglądu niektórych elementów wyświetlanych na ekranie.

Ponadto wiadomo także, że w produkcji Battlefield V z włączonym ray tracingiem gracze będą potrzebowali dużą ilość niezajętych wątków procesora. Jest to wymagane do odciążenia GPU. To nie koniec złych wiadomości.

R E K L A M A

Dowiedzieliśmy, że DICe z EA nie zamierzają wspierać multi GPU w nowej produkcji, a to może wymusić na niektórych graczach zakup bardzo drogich kart: GeForce RTX 2080 oraz RTX 2080 Ti.

Na koniec przypomnijmy, że premiera gry została przesunięta na 20 listopada 2018 roku.

 

Udostępnij
Źródło: Tom's Hardware

Wstecz

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.
Dalsze informacje Ok